zaterdag 11 januari 2014

Klantcreaties 15





Hier is weer een editie met foto's
van het werk van onze klanten en
ook wat van onszelf:



Dochter Marije haakte een mutsje voor het dochtertje van een vriendin.





Detailfoto:





Dochter Woutine haakte ook een mutsje
voor het kindje van een vriendin.
(Er worden hier héél veel mutsjes gehaakt...)






En nu we toch met babietjes bezig zijn:
De mamma van dit kindje  breide een 
prachtig setje voor haar kindje.
Ze breide met "Mississippi"







De muts is niet zo goed zichtbaar, maar hij lag zo lekker te 
slapen: zonde om wakker te maken...

Zijn mama vertelde praktisch geen brei-ervaring te hebben.
Ik vind het een hele prestatie!






Dit lieve setje is gebreid door een oma 
voor het verwachte kleinkind:







Dan een doorgemailde foto van een meisje
wiens oma een heel mooi setje voor haar breide.

Een mooi vest, col en gebreid rokje!



Oma breide al heel veel rokjes.
We hebben al heel wat garen aan haar mogen verkopen
voor dat doel.
Ik ben de tel een beetje kwijt, maar het zijn er 
zeker meer dan 16...

Het patroon van het rokje is gratis te downloaden op de site van Scheepjeswol.
(Breiboek 52).
Bovenstaand rokje is gebreid met "Bravo".





Marije breide een stoer vest voor haar zoontje:






Deze mooie omslagdoek werd gehaakt met "Air Lux" van Katia.
Het patroon staat in een van de nieuwe patroonboeken van Katia.

Het geeft een hele chique uitstraling.







Deze foto kregen we per mail toegestuurd:
Een hele vrolijke omslagdoek voor het dochtertje van de inzendster.
Ze haakte met "Bravo".




Dit was het weer voor deze keer.

Elke keer genieten we weer als mensen ons
hun creaties komen laten zien, of
hun foto's opsturen.
Het is leuk om te zien dat het handwerken
zo veel plezier geeft!
















5 opmerkingen:

  1. Zo'n omslagdoek, daar steel je toch de show mee?
    En dat gebreide rokje.... mmmmm.... toch eens over gaan denken.... Heerlijk met zo'n mooie kabel....
    Je laat me watertanden!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Met veel plezier lees/kijk ik sinds kort mee op uw blog.
    Het vestje met de kabels vind ik zo mooi!! Heeft u daar het patroon van? Staat dat misschien in een boekje?

    Ik wens u een goede zondag en ik kijk alweer uit naar uw volgende blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon van het kabelvestje komt uit het breiblad Verena van Burda.

      Verwijderen
  3. de babymutsjes zijn ontzettend leuk..... de andere dingen ook maar deze ...ik zou er bijna aan beginnen als ik zeker wist dat de volgende baby in de familie een meisje is...en dat duurt nog een aantal weken..

    leuke site
    gr Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en schattige dingen zijn er weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen