maandag 13 oktober 2014

Gebreid jurkje






Zo langzamerhand wordt het toch écht tijd
om wat warmere kleding aan te trekken.
Met het oog daarop breide ik een 
kleurig jurkje voor een klein meisje:





Ziet het er niet fleurig uit?





De achterkant ziet er weer heel anders uit door het
kleurverloop van de draad.
Spannend terwijl je breit, je weet nooit hoe het
'uit gaat pakken'.





De plooitjes kun je vastzetten met 
een leuke knoop, strik, etc.





Ik breide volgens een patroon uit het 
nieuwe Katia kinderboek (no.71)


Het boek is bij ons te koop voor € 5,95
Wil je geen boek, maar wel een patroon van het jurkje?
Het is los verkrijgbaar voor € 1,95 bij Katia.



Ik breide met het nieuwe wintergaren City
van Katia, eveneens te koop in onze 
handwerkzaak.
(Helaas is het nog niet in onze webshop te koop).








5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden.......stoer........mooi kleurverloop......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Ik zou graag willen kunnen breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer bezoeken...groetjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit patroontje nog steeds verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen