zaterdag 12 april 2014

Babyjurkje





Deze week haakte ik weer
eens een babyjurkje:







Het wordt gehaakt in 2 gedeelten,
eerst wordt de rok gehaakt
en  daarna wordt het bovenlijfje 
er aan vastgehaakt.






Het was weer een leuk projectje!






Ik haakte met 'Cocktail' van 
Scheepjeswol.



Natuurlijk kan het ook met ander garen worden gehaakt
(zolang het geschikt is voor haaknaald 3,5 mm),
maar we hebben dit garen nog niet zo lang in de winkel
en ik wilde er graag eens wat mee doen, vandaar.
Ik vond het prettig garen om er mee te werken.



Ik heb een bestaand patroon vertaald en bewerkt.
Bij aankoop van garen voor dit jurkje
ontvangt u het vertaalde patroon
er gratis bij!





Helaas staat 'Cocktail' nog niet in onze
webwinkel vermeld, maar we
hopen dat zo spoedig mogelijk te doen!




4 opmerkingen:

  1. Weet je, eindelijk eens iemand die ook positief is over cocktail garen!!
    Ik ben er 'lichtelijk' fan van, maar kom het bijna nergens tegen!!!
    Onze plaatselijke wolwinkel is er absoluut geen fan van en heeft het ook niet in de collectie...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen